reede, 17. juuni 2011

TKK Lõpupeo muljed

"Vara on veel midagi öelda.
Palav oli.
Jap.
Me sõidame praegu Karliga Rabarockile."
-- Kaimar
16. juunil andsime Prindis kontserdi. Laval oli hea, helitehnika oli tasemel ja me olime just parajal määral proovi teinud. Lood olid selged, aga polnud liiga lihtne/igav neid esitada. Lava ees olevat ka korralik heli olnud, mida võin ka teiste bändide esinemisest kinnitada. Aga põhiline pidu toimus ikkagi lava taga, kus oli süüa ja juua, lauatennis, erootilised tantsud ja populaarsed inimesed, keda iga päev Eestis ei näe.

Solisti sõnul olevat palav olnud.
"Mulle meeldis, väga lahe oli. Heli oli korralik ja tunne oli mõnus.
Me sõidame praegu Kaimariga Rabarockile."
-- Karl
Üks noormees seisis suurema osa meie lavalolekuajast otse PA vasaku kõlari ees, käed rinnal vaheliti, ja ei liigutanud. Ma ei tea, kas tegemist oli performance-kunstiga, oli see mees kurt või üritas ta seda saavutada, või talle lihtsalt hakkas meie muusika nii kõvasti vastu, et ta leidis vajaliku olevat seda oma olekuga mõista anda. Ah, ükskõik, meil oli laval lõbus, kuigi rahvas oli üsna jahe. Me oleme nüüd vähemalt kolm esinemist järjest esimesed olnud, tahaks vahelduse mõttes proovida, et kui keegi ka meid soendab, kas siis inimesed tantsivad või ei.
"Ma ei tea, ma just ärkasin, ma ei saa midagi aru... Suur tänu kõigile sõpradele, tuttavatele ja fännidele, kes käisid kuulamas ja nautimas meie muusikat ja palju õnne muidugi kõikidele lõpetajatele! Oli väga tore pidu ja soovin teile kõigile kõike paremat! Pinksimängust ei saanud keegi midagi aru, keegi ei võitnud. Korraks ikka käisin lava tagant väljas, jah. Pidu oli vinge-äge-maru-maru-vägev ja ainuke nõme asi ongi ainult järgmise päeva pohmell!"
-- Tõnis

Aga meie esinemine oli kõigest algus. Pärast meid läks lavale mäletatavasti Mockingbird, kes tegid midagi, mis mulle kõlas nagu üsna klassikaline rock. Nad tegid seda hästi ja võimsalt, kitarripartiid tõusid minu jaoks oma headuses esile. Kahjuks hakkas pikapeale igav, nende muusika tundus pisut ühetaoline. Läksime tantsupartneriga poole pealt lava taha "päris peole" sööma ja tutvust tegema.

Elevandid tegid muusika kõrvalt ka tsirkust.
Elephants from Neptune (, Võsu) oli väga äge, mulle meeldisid nende rütmilised lahendused, laulja häälitsemine ja huvitavad, imelikud helid, mida soolokitarrist ja bassist oma instrumentidega tekitasid. Nende muusika ei muutunud meile igavaks, väsitasime endid selle järgi lõpuks päris ära.

TKK'ga seotud Prindis toimuvad peod (vähemalt need kaks, kus ma käinud olen) on oma madalat piletihinda väärt, soovitan võimalusel kindlasti järele vaadata. Ja muidugi tulge meie kontsertidele, järgmine on vist 16. juulil Kallastes, kus esineb muuhulgas Edgar Poe's Favourite Cat, mida ma ise kindlasti näha tahan. Sellest kõigest lähemalt, kui selgub, kas me esineme täies koosseisus või instrumentaalselt.

Vihje: Kui tahad kontserti nautides seista paigal, siis selles ei ole midagi halba. Ole siiski nii kena ja tee seda natuke tagapool, et inimesed, kes liigutada tahavad, pääseksid ettepoole. Siis on bändil laval parem tunne ja rohkem tantsimist pealekauba.

Fotode autor: Patrik Tamm

2 kommentaari:

  1. Jõuline poos Kaimaril:D võib. Aga väga hea oli ju, tund aega ikka järjest, õige valik! Maratonid.

    VastaKustuta
  2. "...on oma madalat pileti hinda väärt". Kas see tähendab, et piletihind on madal ja pidu on seda väärt või, et kallimaks ei või piletit mingil juhul keerata?

    VastaKustuta