neljapäev, 30. juuni 2011

8. juuli kuum pidu Tartus

"Sõidame praegu Jossega Saaremaa Rockile. Jap."
--Karl

Sa oled ehk kuulnud midagi selle kohta, et me esineme 16. juulil Peipsi Rock Fesivalil ja tahaksid teada, kas nende kuulujuttude taga on ka midagi. Vastus on: Ei. Tähendab, jah, aga siiski...ei. Kuna me ei saaks sel kuupäeval täies koosseisus esineda, võeti meie asemel esinema ansambel Ketikoerad. Ma olen neid korra lives näinud, 2010. aasta tudengibändil nimelt. Nad olid väga vahvad, panid rahva kaasa haukuma ja võitsid mäletatavasti auhindu. Seega soovitan endiselt PRFile minna, aga meid seal paraku pole.

Meie esineme hoopis 8. juulil Tartus PRF soenduspeol. See toimub vana ja auväärse klubi Rock'n'Roll põrgu poole peal. Täpsemat informatsiooni loe kommentaariumist. Kui seal ei ole, palun lisa, sest mul ei ole praegu Internetti.

Ma nimelt olen selle kirjutamise hetkel ühes väikeses punases Hyundai Getzis, mida juhib Karl. Sõidame Viljandi poole, kus ma selle teksti postitan, Bobi tüdrukule sünnipäevaks õnne soovin ja loodetavasti kohvi ja kooki mekin. Me ei jää sinna kauaks, sest me tahame jõuda viimase praami peale, mis meid Saaremaale aitaks jõuda. Plaanis on ujuda, jämmida, võrkpalli värvida ja paat ära värvida. Teisisõnu Saaremaa Rock. Sinna jääme pühapäevani.

Praami peal kaasreisijaid tüütamas


Järgmisel nädalal on Kaimar Eestis ja me teeme kõvasti proovi. Tahame kava ühtsemaks tervikuks siduda ja mõnes kohas pidulistele (sh loodetavasti sulle!) pakkuda muusikas osalemise võimalust kaasaplaksutamis- ja/või -laulmiskohtade abil. Tule ja ela kaasa, see saab kuum olema!

Järgmisest nädalast rääkides, neljapäeva õhtul / öösel esineb Uebanda Narvas ühes meeletult lahedas klubis nimega Ro-Ro. Kui oled seiklushimuline, soovitan kordki Narvas ära käia, väga ilus linn on ja Uebanda on ka ilus.

2 kommentaari:

  1. Õnnelikult Orissaares! Praamile jõudsime vabalt, kaks minutit jäi ülegi. Pääsesin netti ja lisasin postitusele paar viidet. 8. juuli kuumast peost veel niipalju, et see algab kell 10 (õhtul) ja pilet on €3 või €2 (klubikaardiga).

    VastaKustuta
  2. Aga Josse, Sa peaksid ära mainima, et mängid ise samuti Uebandaga! Võinohjah - ma just mainisin. Igatahes kõigeparemat Saaremaa trippi teile! :)

    VastaKustuta